Hoe Pop Up: Installatiewaarschuwing, te verwijderen?
Via Appletips kreeg ik de mededeling dat er updates beschikbaar waren. Alle programma"s waren gesloten, waarna spontaan een pop-up scherm kwam met de naam:Installatiewaarschuwing. de mededeling was: sluit het volgende programma om door te gaan met de installatie, in het veld stond vermeldt: iTunes! Verbazingwekkend aangezien iTunes niet actief was.
Waar ik ook klik met rechter of linker muis, dit schermpje verdwijnt niet. Wie weet de oplossing???
Waar ik ook klik met rechter of linker muis, dit schermpje verdwijnt niet. Wie weet de oplossing???
Log In of Registreer om te reageren.
Reacties
iTunes hoeft niet zichtbaar actief te zijn. Er zijn tooltjes die de onderliggende functies van iTunes gebruiken. Denk maar aan Diskaid, iExplorer, BeaTunes, enz.. enz.. enz.. Die tooltjes moeten ook afgesloten worden om een update van iTunes uit te voeren.
Alvast bedankt voor de moeite.
Maar wellicht dat een screendump van de betreffende popup je verhaal nog wat zou kunnen verhelderen.
http://i.imgur.com/8ve87Hk.png
Hoe krijg ik dat nou weg ?
Het is zeer irritant en ik weet geen oplossing
Nee, dit is geen oplossing geven voor het probleem. Dit is vragen stellen om eventueel een diagnose te kunnen stellen en dan een oplossing aan te bieden.