op iMac 24" - twee Thunderbolt 4-poorten (USB‑C) en twee USB 3-poorten - verschil in gebruik ?
hopelijk staat m'n vraag in de juiste categorie ?
ben van plan het uitgebreide model iMac 24" aan te schaffen deze bevat twee Thunderbolt 4-poorten (USB‑C) en twee USB 3-poorten.
(enigszins verplicht ivm upgrade van PS, LR en bridge)
deze twee Thunderbolt 4-poorten (USB‑C) en twee USB 3-poorten, wat is hier het verschil, buiten de snelheid dat ik heb kunnen verstaan op internet ?
kan je in die twee Thunderbolt 4-poorten (USB‑C) daar ook een gewone USB -C in gebruiken ?
ben van plan het uitgebreide model iMac 24" aan te schaffen deze bevat twee Thunderbolt 4-poorten (USB‑C) en twee USB 3-poorten.
(enigszins verplicht ivm upgrade van PS, LR en bridge)
deze twee Thunderbolt 4-poorten (USB‑C) en twee USB 3-poorten, wat is hier het verschil, buiten de snelheid dat ik heb kunnen verstaan op internet ?
kan je in die twee Thunderbolt 4-poorten (USB‑C) daar ook een gewone USB -C in gebruiken ?
Log In of Registreer om te reageren.
Reacties
Wanneer het een usb 3 adapter is zal de snelheid ook van usb 3 zijn.
want ik heb hier enkel USB A aansluitingen
dit zijn volgens mij toch eender USB C ingangen waarvan 2 thunderbolt (waar USB C in kan ?)
heb dit gevonden op internet
Blijkbaar kan een standaard USB 3 ook een USB C aansluiting hebben, dit was ik nog nooit tegen gekomen. Maar het cijfer staat voor snelheid en de letter voor de type aansluiting.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Universal_serial_bus
Dan zal je toch een adapter nodig hebben, USB-C naar USB-A, maar de huidige hub is wel gewoon te gebruiken.
zal bij de bestelling ter plaatsen, goed moeten navragen en opletten dat ik goei connectie kan maken.
Er zijn altijd wel adapters te vinden als het protocol maar gelijk is, in dit geval dus USB 3.
Ik bedoelde eigenlijk als het, in dit geval, maar USB is aan beide kanten.
En als nog vragen heb, stel ze gerust.
Succes met de aankoop.