uitgaande emails op iPhone blijft leeg
Plotseling verschijnen m’n uitgaande mails niet meer in de uitbox. Die blijft angstvallig leeg, ook de bestaande uitgaande mails zijn verdwenen evenals alle mails in de aparte postbussen.
Wat kan er gebeurd zijn en hoe kan dit hersteld worden.
Wat kan er gebeurd zijn en hoe kan dit hersteld worden.
Log In of Registreer om te reageren.
Reacties
Ook zijn alle bestaande uitgaande mails verdwenen.
Wat kan er gebeurd zijn en hoe is dit eventueel te repareren.
Voor de goede orde, uitgaande mails verschijnen normaal op mijn iPad. iPhone en iPad zijn gesynchroniseerd.
Het duidt dus op een probleem in mijn iPhone.
Ben zeer benieuwd naar reacties.
als deze blauw is staat deze functie aan
Deze mails zijn gewoon ‘verdwenen’
In ‘alle berichten’ staan ze dan weer wel.
Alle oude verstuurde emails zijn ook verdwenen.
Wellicht heb ik zelf, ongemerkt, iets fout gedaan maar ik begrijp niet wat dat zou moeten zijn.
Dit is een probleem bij jouw mail provider en niet van iOS. Daarom heb ik ook gevraagd wel mail provider je gebruikt (maar daar heb je niet op geantwoord).
Hoe dan ook: in iCloud Mail is dit probleem niet aanwezig.
Ik zal dus, onbedoeld, al m’n verstuurde mails “deleted” hebben, is m’n conclusie.
Ben dus al m’n opgeslagen, verstuurde emails kwijt, dat is vervelend maar het systeem werkt weer zoals voorheen. Dat is positief.
Heb nog geprobeerd om die “deleted” verstuurde emails terug te krijgen maar dat is niet gelukt. “Deleted is deleted”, kennelijk.
Dank.
Ik had gehoopt m’n verdwenen verstuurde emails op 1 of andere manier toch nog terug te kunnen halen maar dat is niet gelukt. Ze zijn gewoon weg. Het systeem werkt nu weer normaal nadat de eerste dagen nog niets van m’n verstuurde emails ook daadwerkelijk verschenen in de map “verstuurd”.