uitgaande emails op iPhone blijft leeg

Plotseling verschijnen m’n uitgaande mails niet meer in de uitbox. Die blijft angstvallig leeg, ook de bestaande uitgaande mails zijn verdwenen evenals alle mails in de aparte postbussen.

Wat kan er gebeurd zijn en hoe kan dit hersteld worden.

Reacties

  • timoshatimosha    Moderator
    Mails is niet mails. Over welke mail provider heb je het? iCloud Mail, Hotmail, Outlook Mail, Yahoo Mail of nog iets anders?
  • mail app op iphone van Apple
  • Voor alle duidelijkheid: mijn uitgaande mails op de mail app van Apple op mijn iPhone verschijnen niet in “uitgaande mails”. Deze blijft geheel leeg.
    Ook zijn alle bestaande uitgaande mails verdwenen.

    Wat kan er gebeurd zijn en hoe is dit eventueel te repareren.

    Voor de goede orde, uitgaande mails verschijnen normaal op mijn iPad. iPhone en iPad zijn gesynchroniseerd.
    Het duidt dus op een probleem in mijn iPhone.

    Ben zeer benieuwd naar reacties.
  • Niet per ongeluk de filter alleen ongelezen aangezet?



    als deze blauw is staat deze functie aan
  • Nee, had ik ook al bedacht. Het blijft tot nu een duistere zaak
  • Bedoel je verstuurd of uitgaand. Uitgaand komt toch alleen in beeld zolang het uitgaand is, daarna staan ze toch in verstuurd. Of begrijp ik de vraag niet goed?
  • Reeds verstuurde, nieuwe emails verschijnen niet in “verstuurd”.
    Deze mails zijn gewoon ‘verdwenen’
    In ‘alle berichten’ staan ze dan weer wel.
    Alle oude verstuurde emails zijn ook verdwenen.

    Wellicht heb ik zelf, ongemerkt, iets fout gedaan maar ik begrijp niet wat dat zou moeten zijn.
  • timoshatimosha    Moderator
    @Galaxy

    Dit is een probleem bij jouw mail provider en niet van iOS. Daarom heb ik ook gevraagd wel mail provider je gebruikt (maar daar heb je niet op geantwoord).

    Hoe dan ook: in iCloud Mail is dit probleem niet aanwezig.
  • De mailprovider is Gmail. Ik gebruik de standaard mail app van Apple.
  • timoshatimosha    Moderator
    Kijk eens op de Gmail webmail of daar de verstuurde berichten ook weg zijn.
  • Op Webmail zijn ook alle verstuurde mails verdwenen maar er is iets positiefs. Inmiddels verschijnen m’n nieuwe verstuurde emails weer in de “verstuurde” map. Dit na een aanloopperiode van enkele dagen.
    Ik zal dus, onbedoeld, al m’n verstuurde mails “deleted” hebben, is m’n conclusie.

    Ben dus al m’n opgeslagen, verstuurde emails kwijt, dat is vervelend maar het systeem werkt weer zoals voorheen. Dat is positief.

    Heb nog geprobeerd om die “deleted” verstuurde emails terug te krijgen maar dat is niet gelukt. “Deleted is deleted”, kennelijk.
    Dank.
  • Hoe staat gmail op de iPad ingesteld? Als IMAP of als POP ?
  • En op de iPad staat de mail nog wel?
  • Nee, alle verstuurde emails zijn verdwenen, wellicht door mezelf “deleted” dus. Inmiddels komen m’n nieuw verstuurde emails weer terecht in de map “verstuurd”, maar dit heeft wel een aantal dagen geduurd. Aanvankelijk verschenen de verstuurde emails niet in deze map. Een vreemde zaak.

    Ik had gehoopt m’n verdwenen verstuurde emails op 1 of andere manier toch nog terug te kunnen halen maar dat is niet gelukt. Ze zijn gewoon weg. Het systeem werkt nu weer normaal nadat de eerste dagen nog niets van m’n verstuurde emails ook daadwerkelijk verschenen in de map “verstuurd”.

Log In of Registreer om te reageren.