Terug zetten via Time Capsule
Log In of Registreer om te reageren.
Het lijkt erop dat je hier nieuw bent. Maak nu een gratis account of log in. Klik hier voor meer informatie over appletips genius.
Reacties
Ik denk dat ik de oplossing van het probleem heb gevonden. Mijn bestanden ( pages, numbers enz ) worden automatisch gebackupt op Icloud. Op de instellingen van de Time Machine heb ik gevraagd geen reserve te maken van deze cloud dienst. Ik dacht dat er een backup zou gemaakt van de bestanden die op mijn HD staan. Blijkbaar wordt er dan geen backup gemaakt van de bestanden die en op de HD en op de icloud staan??!! Zou dat het probleem zijn geweest. Ik zal nu de voorkeuren aanpassen en WEL een backup laten maken van mijn documenten op Icloud. Ik zal dus waarschijnlijk geen back-ups hebben van de bestanden van voor die nieuwe instelling. Hopelijk is dit de oplossing. Ik laat in ieder geval iets weten. In ieder geval bedankt voor de hulp.
Als men in Time Machine gaat zoeken naar iCloud documenten dan zoekt TM in ~/Bibliotheek/Mobile Documents/ en niet in iCloud.com. Als je dus iCloud hebt uitgesloten uit de Time Machine backup dan kan TM ook geen oude iCloud documenten vinden.
Alvorens de Time machine te activeren eerst het onderdeel op je mac openen waar het gemiste bestand stond.
https://support.apple.com/nl-be/guide/mac-help/mh11422/mac