IOS 14.3 geeft geen simkaart aan als je buiten je wifi netwerk bent geweest
Hallo allemaal,
Mijn Iphone versie:14.3 geeft vaak geen simkaart aan als je buiten je eigen wifi netwerk bent geweest
Als ik mijn Iphone herstart dan wordt de simkaart vaak weer herkend en geeft netwerk
Kunt u dit probleem aub verhelpen
Mvgr,
Geert Van Osch
Mijn Iphone versie:14.3 geeft vaak geen simkaart aan als je buiten je eigen wifi netwerk bent geweest
Als ik mijn Iphone herstart dan wordt de simkaart vaak weer herkend en geeft netwerk
Kunt u dit probleem aub verhelpen
Mvgr,
Geert Van Osch
Log In of Registreer om te reageren.
Reacties
Instellingen | Algemeen | Stel opnieuw in | Herstel netwerkinstellingen
Bedankt voor je reactie!
Dat heb ik al eens geprobeerd
Instellingen | Mobiel netwerk | Netwerk selectie | Automatisch uitschakelen en kiezen voor jouw provider.
Ik heb het gelijk ingesteld op mijn netwerkprovider
Ik ben benieuwd of dit het probleem verhelpt
Ik ga bijna nooit naar het buitenland
Ik ga het afwachten
Wat zou er gebeuren als ik bv via de vaste instelling naar bv Duitsland zou gaan
Dankjewel voor de snelle reacties
Het kost wel enkele pogingen totdat ik het netwerk weer op automatisch kan zetten
Ik had mijn telefoon meerdere keren opnieuw opgestart maar dit keer kreeg ik geen netwerk en werd de simkaart niet herkend
Toen ik later mijn telefoon nog eens opnieuw opstarte toen kreeg ik gelukkig wel weer netwerk en werd mijn simkaart weer herkend
Kunt u deze problemen aub oplossen met een latere iOS update
Ik heb echter nog niet zo lang een nieuwe simkaart dus daar kan het niet aan liggen
Ik bedoel ook niet te zeggen dat Apple tips updates kan uitbrengen
Ik bedoel daarmee te zeggen dat Apple van deze problemen op de hoogte kan worden gesteld zodat zei in staat gesteld worden om later een update voor een fix kunnen implementeren
Het is ofwel een probleem met de SIM-kaart of met de SIM-kaartlezer in de iPhone.
Ik heb na de laatste herstart van de iPhone geen netwerk uitval meer gehad dat de simkaart niet herkend wordt
Ik ben een tijd buiten bereik van wifi geweest en tot nu aan toe geen netwerkuitval gehad