Update Big Sur van 11.0 naar 11.1 blijft hangen
Al enkele dagen probeer ik de laatste update van 11.0 naar 11.1 uit te laten voeren op mijn MacBookPro uit 2018 met voldoende intern en extern geheugen. Probleem is dat de update niet verder gaat dan: macOS Big Sur 11.1 update voorbereiden... Ongeveer 10 minuten resterend. Al meerdere keren afgesloten, uitgezet en opnieuw opgestart en ook een nacht laten proberen automatisch bij te werken. Heeft iemand een idee wat er aan de hand kan zijn en/of een oplossing voor dit probleem? Jaap
Log In of Registreer om te reageren.
Reacties
De link naar die download website staat hieronder, als je die in de gaten houdt dan zie je misschien vanzelf die update verschijnen.
https://support.apple.com/downloads/macos
Apple heeft een eerste Beta van macOS 11.2 uitgebracht. Dus die 'update' is nog niet voor morgen.
Weliswaar heel langzaam. Dus geduld is hier het devies: bij mij heeft het ruim een uur geduurd.
Iedereen succes!!
MacBook Pro 2019
Dat is niet de normale gang van zaken bij Big Sur. Hier werken alle updates perfect op twee (2) MacBook Pro en twee (2) iMacs.
Kijk eerst eens na welke 'handige tooltjes' van derden je geïnstalleerd hebt. Vooral dingetjes die resident in de achtergrond lopen. In veilige modus worden zulke residente dingen niet geladen en werkt bijgevolg de update wel.
Zal ik doen. Bedankt voor de reactie