opgezegde accounts wijzigen/verwijderen - krijg steeds nog mails via dit email adres
heb al sinds meer dan 18 maanden m'n proxymus account opgezegd en krijg nog steeds mail via dat email adres meestal junkmail/spam/phishing.
Bij proxymus hadden ze me gezegd dat m'n account/mail na 18 maanden zou afgesloten worden.
Hoe kan ik dit best oplossen ?
Als ik nu hier zoals je ziet op afbeelding gewoon "schakel deze account in" uitvink zou dit een oplossing zijn ?
Kan dit enig probleem geven met m'n andere account bij andere providers ?
Bij proxymus hadden ze me gezegd dat m'n account/mail na 18 maanden zou afgesloten worden.
Hoe kan ik dit best oplossen ?
Als ik nu hier zoals je ziet op afbeelding gewoon "schakel deze account in" uitvink zou dit een oplossing zijn ?
Kan dit enig probleem geven met m'n andere account bij andere providers ?
Log In of Registreer om te reageren.
Reacties
Je kunt de mailbox ook offline halen door met de rechter muis toets op postvak in te klikken en daar voor offline te kiezen.
De mailbox blijft dan wel in de lijst staan, maar er wordt geen mail meer opgehaald.
Tijdelijke oplossing.
Doe toch niks meer met die account.
Waarom er nu eens geen punt wordt achter gezet bij Proxymus, dat ik van die rommel af ben.
kan ik het eventueel altijd terug inschakelen om eens te kijken of die nu echt afgesloten is af niet ?
Waarschijnlijk hetzelfde als m'n eerste vraag ?
wat denk je ?