opgezegde accounts wijzigen/verwijderen - krijg steeds nog mails via dit email adres

heb al sinds meer dan 18 maanden m'n proxymus account opgezegd en krijg nog steeds mail via dat email adres meestal junkmail/spam/phishing.
Bij proxymus hadden ze me gezegd dat m'n account/mail na 18 maanden zou afgesloten worden.
Hoe kan ik dit best oplossen ?
Als ik nu hier zoals je ziet op afbeelding gewoon "schakel deze account in" uitvink zou dit een oplossing zijn ?
Kan dit enig probleem geven met m'n andere account bij andere providers ?


Reacties

  • Ja, maar dan verdwijnt dit account ook uit de lijst in Mail en kan je dus niet de history van dit account terug zien.

    Je kunt de mailbox ook offline halen door met de rechter muis toets op postvak in te klikken en daar voor offline te kiezen.
    De mailbox blijft dan wel in de lijst staan, maar er wordt geen mail meer opgehaald.
  • @jemmie ok, bedankt.

    Tijdelijke oplossing.

    Doe toch niks meer met die account.
    Waarom er nu eens geen punt wordt achter gezet bij Proxymus, dat ik van die rommel af ben.
  • Dan kan je deze ook compleet verwijderen door in mail niet voor voorkeuren, maar voor accounts te kiezen. Vervolgens selecteer je het account en kies voor "-"
  • November 2020 aangepast
    @jemmie kan het ook zo doen, schakel deze account in "uitvinken" zie bijlage
    kan ik het eventueel altijd terug inschakelen om eens te kijken of die nu echt afgesloten is af niet ?
    Waarschijnlijk hetzelfde als m'n eerste vraag ?
    wat denk je ?

  • Ja dat kan ook. de mail zal nooit zichtbaar zijn, en als je deze weer activeer als de mail echt bij Proxymus is afgesloten zal deze bij heractiveren een fout geven.
  • ok, dan proberen we eerst wat e eerst voorstelde
  • maar ik zie dat we dan nog steeds op onze iphone de mails krijgen, hoe doen we dit daar dan ?
  • In de iPhone ga je naar Instellingen | Mail | accounts en kies vervolgens voor het Proxymus account. Vink hier mail uit.
  • @jemmie dat gaat dan geen probleem geven als we die dan heractiveren en een fout geven ?
  • November 2020 aangepast
    Als het mail account door Proxymus is opgeheven is deze nog wel te activeren, en zie je ook de historie, maar krijg je een fout melding dat er geen mail kan worden opgehaald.
Log In of Registreer om te reageren.