Macbook Pro Retina (Mid 2012) macOS Big Sur
Graag zou ik de IOS big sur willen downloaden. Helaas is het niet voor deze uitvoering gemaakt. Wat kan ik doen? Want als deze laptop niet mee in de tijd gaat heb ik er niet zo veel aan en het liefst wil ik het behouden omdat het een top laptop is!
Iemand suggesties?? Misschien op een ander manier te downloaden of moet ik mijn macbook upgraden? Help!
Iemand suggesties?? Misschien op een ander manier te downloaden of moet ik mijn macbook upgraden? Help!
Reacties
Opgelet!
Om macOS Big Sur te laten werken op niet ondersteunde Macs moet het besturingssysteem aangepast worden. Dat is een overtreding van de EULA (End User Licence Agreement) van Apple. Bijgevolg geven we hier geen ondersteuning voor.
https://macfreak.nl/shop/macfreak/mac/nieuwe-mac/Mac-mini/mac-mini-standaard-uitvoering/mac-mini-2020-apple-m1-chip-met-8-core-cpu-en-8-core-gpu-8-gb-ram-256-gb-opslag
Er is geen legale oplossing. En bij de illegale oplossingen werkt wifi niet. Zullen we het hier bij laten.
En ik heb nog een MacBook Pro 2012 met macOS Catalina en die werkt ook nog even snel en goed als toen...