Foto's verplaatsen naar externe schijf
Ik wilde een fotoboek maken op internet via het Aldi-programma. Ik krijg na opstarten een menuutje te zien met o.a. 'Iphoto-bibliotheek' en 'camera'. Onder 'camera' vind ik alleen de foto's die geïmporteerd zijn van mijn telefooncamera's. 'Iphoto-bbliotheek' daarentegen is helemaal leeg, terwijl het Iphoto-programma al mijn foto's laat zien. Dus ik wilde de foto's vanuit mijn Iphoto-programma kopiëren naar mijn externe harde schijf, om op die manier het Aldi fotoboek te maken. Daarvoor klik ik op 'finder' en vervolgens op 'afbeeldingen'. Ik krijg dan een menu met o.a. Iphoto-bibiliotheek. Echter ook hier is deze helemaal leeg. En ook hier zie ik onder 'camera' alleen de foto's, geïmporteerd van telefooncamera's.
Mijn vraag is dus, hoe kan ik mijn foto's zichtbaar maken in de Iphoto bibliotheek en hoe kan ik (zonder een nieuwe bibliotheek aan te maken) de foto's verplaatsen naar een externe harde schijf.
Mijn vraag is dus, hoe kan ik mijn foto's zichtbaar maken in de Iphoto bibliotheek en hoe kan ik (zonder een nieuwe bibliotheek aan te maken) de foto's verplaatsen naar een externe harde schijf.
Log In of Registreer om te reageren.
Reacties
http://support.apple.com/kb/PH2438?viewlocale=nl_NL
iPhoto --> Preferences --> (tab) Advanced --> Importing: [ ] Copy items to the iPhoto Library.