Na de recente update van de Agenda , met IOS 14.0.1, is hij onoverzichtelijk, slecht bewerkbaar en zeer onhandig geworden. Is het mogelijk deze z.s.m. weer terug te zetten naar de oude instellingen?
Ik kan er helaas geen afbeelding invoegen, maar de opmaak is compleet veranderd. De tekst van de dag en datum is klein en dun. De vermeldingen in de agenda zijn dik en groot.
In mijn bericht van 30 september (tweede bericht van deze discussie) schreef ik dat het onmogelijk is om terug te gaan naar iOS 13 met oude agenda layout. Daar is ondertussen niets aan veranderd. Het is wat het is.
Als je niet kan leven met de agenda layout van iOS 14 zal je toch een andere agenda app moeten gebruiken. In deze draad zijn al suggesties gedaan voor alternatieve agenda apps.
Dank je wel Timosha, maar ik laat het er maar bij zitten. Er hebben inmiddels diverse mensen naar gekeken zonder resultaat. Bij W heb ik ooit ergens voor een alternatief gekozen en er later vreselijke spijt van gekregen. Dat zal me dus gewoon niet nog een keer overkomen....... hoewel ik die kans nu veel kleiner acht.
Reacties
Is het ergens anders te vinden?
Instellingen—>beeldscherm en helderheid
Hoe kan ik mijn oude agenda terug krijgen?
Het bewerken is geheel anders. bv. uur wijzigen. Nu onhandig om te wijzigen.
Of ben ik alleen met dit probleem.
Graag bericht hoe ik mijn oude agenda terug kan krijgen. Of gaat Apple een wijziging aanbrengen via update?
ik hoor / zie graag
mvgr.
harryH
Eerst prima agenda, nu k........
In mijn bericht van 30 september (tweede bericht van deze discussie) schreef ik dat het onmogelijk is om terug te gaan naar iOS 13 met oude agenda layout. Daar is ondertussen niets aan veranderd. Het is wat het is.
Als je niet kan leven met de agenda layout van iOS 14 zal je toch een andere agenda app moeten gebruiken. In deze draad zijn al suggesties gedaan voor alternatieve agenda apps.
Er hebben inmiddels diverse mensen naar gekeken zonder resultaat.
Bij W heb ik ooit ergens voor een alternatief gekozen en er later vreselijke spijt van gekregen.
Dat zal me dus gewoon niet nog een keer overkomen....... hoewel ik die kans nu veel kleiner acht.