spellingssuggesties, 'alles negeren' en 'toevoegen aan woordenlijst' worden niet meer getoond inWord
In Word (2019) was het normaliter zo dat als ik een woord fout typ dat hier dan een rood kringeltje onder komt te staan, bijvoorbeeld helllp. Vervolgens krijg je met de de rechtermuisknop de volgende opties te zien: help, hell, hells - alles negeren - toevoegen aan woordenlijst - toevoegen aan autmatisch corrigeren. Echter als ik nu op de rechtermuisknop druk krijg ik alleen nog maar 'toevoegen aan automatisch corrigeren' te zien en dus niet meer de spellingssuggesties. Snapt iemand hoe ik deze spellingssuggesties en 'alles negeren' en 'toevoegen aan woordenlijst' weer terug kan krijgen. Alvast bedankt!
Log In of Registreer om te reageren.
Reacties
https://answers.microsoft.com/en-us/msoffice/forum/all/spell-check-in-word-2019-for-mac/693b3014-0724-4a6e-b232-45177500dc94
Enig idee waar het aan kan liggen?
Volgens mij kun je niet heel eenvoudig een downgrade uitvoeren voor de o365, maar ik zal eens zoeken.
Wanneer je naar ⌥ + ⌘ + l ga en dan voor opties kies staan alle vinkjes dan aan?
Sluit alle Office applicaties
In de finder toets ⇧ + ⌘ + g en ga naar de volgende folder
~/Library/Group Containers/UBF8T346G9.Office/User Content/Templates en verplaats Normal.dotm naar het bureaublad. (Het nummer kan afwijken doordat ik een andere versie heb)
Ga vervolgens , weer met ⇧ + ⌘ + g, naar
~/Library/Preferences, en verplaats de volgende files com.microsoft.Word.plist en com.microsoft.Office.plist naar het bureaublad.
Door daarna Word weer te starten worden deze files opnieuw gemaakt met de standaard instellingen.
~/Library/Group Containers/UBF8T346G9.Office/User Content.localized/Templates.localized/Sjablonen
De tweede folder zou wel moeten werken
com.microsoft.Word.plist en com.microsoft.Office.plist kan ik niet vinden maar wel bestanden met een soortgelijke naamgeving (zie foto's). zit hier iets bij wat ik naar bureaublad kan verplaatsen?
Welke van de onderstaande zal ik in de map bureaublad zetten?
Ik weet verder geen oplossing meer.