Apple Magic Keyboard nieuwe naam geven
Ik heb bij mijn refurbished iMac een gebruikt Apple Magic Keyboard gekregen. Die heeft de naam van de vorige gebruikster. Ik wil dat ding een andere naam geven, maar de " oude". naam komt steeds terug. Ik moet dat toetsenbord eigenlijk ontkoppelen en dan een nieuwe naam geven, maar daar heb ik dus een gekoppeld toetsenbord voor nodig. Hoe ga ik dit oplossen zonder een tweede toetsenbord te gebruiken?
Log In of Registreer om te reageren.
Reacties
Ik sluit het BT scherm en open het dan weer en dan zie ik de oude naam weer verschijnen.
Nieuwe naam ingevoerd, systeemvoorkeuren gesloten en daarna weer geopend. De oude naam staat er weer. Gek word ik er van.
https://share.icloud.com/photos/04QmliQoP2vzEPJ2A6yr-0_eA
Als wij je niet kunnen helpen, bel met Apple.
Maar dan nog even, heb je ook 'verbreken' geprobeerd?
* Als u het Bluetooth-accessoire koppelt met een andere Mac, wordt mogelijk weer de standaardnaam van het accessoire weergegeven.
Zo blijven we aan de gang.
In systeemvoorkeuren kun je zoeken bij "toegankelijkheid" naar het toetsenbord en daar kun je het "toegankelijkheidstoetsenbord" aanzetten. Het verschijnt dan op je scherm. Vervolgens klik je op de eigenschappen van je Magic Keyboard en klik op " wijzig naam". Vervolgens verwijder je de batterijen uit je keyboard waardoor de verbinding verbroken wordt. Met je muis en het Toegankelijkheidstoetsenbord kun je nu een nieuwe naam intypen. De oude naam blijft wel bestaan maar dat is maar voor eventjes. Vervolgens zeg je "gereed". Sluit de voorkeuren. Stop de batterijen opnieuw in je keyboard, verbind die met je Mac en controleer de naam van je keyboard. Gelukt!!!
Dank voor je toetsenbord oplossing.
Had hetzelfde probleem. Oude naam kwam steeds terug.
Jouw oplossing is perfect.
Naam eindelijk gewijzigd.
Top!