SABnzb openen lukt niet meer
Hallo,
ik heb laatst mijn programma SABnzb weggegooid (nadat ik de poort van 8080 naar iets anders had veranderd...). en sindsdien lukt het me niet om een inmiddels nieuwe versie van SABnzb te openen. Ik download het programma, zet het in mijn applications maar krijg het vervolgens net geopend. Iemand hier ervaring mee?
Groet, Ivarskie
ik heb laatst mijn programma SABnzb weggegooid (nadat ik de poort van 8080 naar iets anders had veranderd...). en sindsdien lukt het me niet om een inmiddels nieuwe versie van SABnzb te openen. Ik download het programma, zet het in mijn applications maar krijg het vervolgens net geopend. Iemand hier ervaring mee?
Groet, Ivarskie
Reacties
/Users/username/Library/Application Support/SABnzbd
de file sabnzbd.ini verwijderen en sabnzbd kan dan opnieuw geïnstalleerd worden.
deze file blijft staan ook na het verwijderen van sabnzbd en daar staan alle instellingen in.
dus als je iets fout gedaan heb kan je volgende keer alleen deze file verwijderen dan start sabnzbd weer op alsof het de eerste keer is
Ik kan /Users/username/Library/Application Support/SABnzbd nergens vinden.
Hoop dat je me verder kan helpen.
Misschien dat in de tussentijd de oplag plek is veranderd
Misschien is het in finder te vinden, als sabnzbd geïnstalleerd is ga je zeker de map vinden.
~/Library/Application Support/SABnzbd/sabnzbd.ini
https://sabnzbd.org/wiki/advanced/directory-setup
Ik hoop dat je er wat aan heb
Je kunt naar deze folder door de toetsen ⌘ + ⇧ + G te gebruiken en dan de locatie in te vullen:
~/Library/Application Support/SABnzbd