SABnzb openen lukt niet meer

Hallo,
ik heb laatst mijn programma SABnzb weggegooid (nadat ik de poort van 8080 naar iets anders had veranderd...). en sindsdien lukt het me niet om een inmiddels nieuwe versie van SABnzb te openen. Ik download het programma, zet het in mijn applications maar krijg het vervolgens net geopend. Iemand hier ervaring mee?
Groet, Ivarskie

Reacties

  • February 2020 aangepast
    in de map (username = jou inlognaam)

    /Users/username/Library/Application Support/SABnzbd

    de file sabnzbd.ini verwijderen en sabnzbd kan dan opnieuw geïnstalleerd worden.
    deze file blijft staan ook na het verwijderen van sabnzbd en daar staan alle instellingen in.
    dus als je iets fout gedaan heb kan je volgende keer alleen deze file verwijderen dan start sabnzbd weer op alsof het de eerste keer is
  • @Ivarskie ben benieuwd of het is gelukt
  • Hoi Mich elF, ik heb het zelfde probleem en weet niet of het bij Ivarskie al is opgelost maar mij lukt het niet met jou antwoord.
    Ik kan /Users/username/Library/Application Support/SABnzbd nergens vinden.
    Hoop dat je me verder kan helpen.
  • Van Ivarskie heb ik geen reactie gekregen, maar draai al een tijd geen sabnzbd meer
    Misschien dat in de tussentijd de oplag plek is veranderd

    Misschien is het in finder te vinden, als sabnzbd geïnstalleerd is ga je zeker de map vinden.
  • January 2021 aangepast
    Lees toevallig net op de site van sabnzbd dat ie hier moet staan.
    ~/Library/Application Support/SABnzbd/sabnzbd.ini

    https://sabnzbd.org/wiki/advanced/directory-setup

    Ik hoop dat je er wat aan heb
  • De library is een verborgen folder.

    Je kunt naar deze folder door de toetsen ⌘ + ⇧ + G te gebruiken en dan de locatie in te vullen:

    ~/Library/Application Support/SABnzbd
  • Het is me gelukt bedankt voor de info en hulp
  • Goed te horen dat het opgelost is.

Deze discussie is gesloten, reageren is niet meer mogelijk.