E-reader Kobo niet meer zichtbaar in Finder
Log In of Registreer om te reageren.
Het lijkt erop dat je hier nieuw bent. Maak nu een gratis account of log in. Klik hier voor meer informatie over appletips genius.
Reacties
Succes allemaal! Hoop dat dit probleem snel wordt opgelost. Mocht het bij mij weer werken, dan horen jullie het.
Ook ik heb meerdere hubs in de mediamarkt geprobeerd, zonder succes. Het bleek bij mij niet aan de hub te liggen, maar aan het kabeltje. De originele kabel was ik kwijt.
Ik heb dit kabeltje besteld en nu doet hij het.
Wel helpt het, om als alle kabels verbonden zijn, de hub even los te koppelen van mijn laptop en weer opnieuw aan te sluiten - dan is de E-reader pas zichtbaar in finder. Het maakt daarbij geen verschil of ik de 'oude' hub van mijn vriend gebruik, of mijn eigen net aangeschafte hub.
Mocht het nog niet werken, dan is de heldesk van Kobo ook erg vriendelijk. Die checken o.a. of je de laatste software hebt, de usb ingang beschadigd is en of je een andere usb-poort hebt geprobeerd (zo kwam ik erachter, door mijn hub (met het juiste nieuwe kabeltje) in een andere usb-poort te pluggen).
Succes allemaal! Hopelijk kunnen jullie het probleem ook snel oplossen.
Kabeltje van mijn Beats geprobeerd en nu ziet mijn Mac de Kobo weer
Kobo herkent de verbinding, zegt verbinden .... maar ik zie geen KObo in Finder ....
Ook niet met een andere kabel of andere USB ingang in mijn laptop :-0(
Super blij :0-)
Boeken zijn toegevoegd - job geklaard.