Time Machine backup naar Airport Time Capsule probleem
Het lijkt mij dat er iets niet meer klopt met het maken bijwerken van een reservekopie met Time Machine naar mijn "Airport Time Capsule” Hij blijft maar samen met een volledig gevulde blauwe streep aangeven dat hij de reserve kopie voorbereid. Ook het opschonen bleef eerder veel te lang, twee dagenlang met een niet voortschrijdende volledig gevulde blauwe streep bij de instellingen hangen, welk gisteren na herstart opeens opgelost leek, maar de laatse reserve kopie was toen zo bleek van 13 november terwijl hij van de afgelopen dagen moet zijn natuurlijk. Maar omdat ik aan de gang wil om een werkende Mojave kopie op een aparte Container Volume terug te zetten om de oude 32 bit apps te kunnen blijven gebruiken (en vanwege dat ik het huidige Mojave systeem naar Catalina wil updaten) moet het gedoe afgelopen zijn. Nu wil ik dan ook graag dat Time Machine een hele nieuwe start maakt zodat ik er zeker van kan zijn dat ik een goede werkende niet corrupt geraakte backUp heb om te gebruiken, hoe krijg ik dat voor elkaar de oude weg en een nieuwe starten ? Het kan natuurlijk ook zo zijn dat de Reserve kopie voorbereiden inderdaad uren gaat kosten omdat er vanaf 13 nov onverklaarbaar geen kopieen meer zijn gemaakt. Maar of dat zo is, kan ik niet zien of beoordelen. Het lijkt er meer op dat het blijft hangen.
Log In of Registreer om te reageren.
Reacties