Sandisk Extreme Portable 1TB niet te benaderen op iPad 2018 (6th gen)
iPadOS 13 eindelijk mogelijkheid om SSD aan te sluiten. Lightning to USB3 Camera Adapter gekocht .. aansluiten die hap ... mmm werkt niet. SSD geformatteerd naar APFS nu dan? Nope still nothing. SSD niet te zien niet te benaderen ... heel heel soms wel ...
Iemand anders dit probleem ook? Of inmiddels opgelost? Adapter is gecontroleerd, voeding gecontroleerd, USB-C kabel gecontroleerd ... wat is loos?
Iemand anders dit probleem ook? Of inmiddels opgelost? Adapter is gecontroleerd, voeding gecontroleerd, USB-C kabel gecontroleerd ... wat is loos?
Log In of Registreer om te reageren.
Reacties
Je moet dus de SSD zelf van voeding voorzien. Dit kan via een hub er tussen te plaatsen, die de SSD voeding kan geven.
Maar zoals volgende video zelf zegt. Werken toestellen die nog te veel stroom vragen niet.
Als ik hem aansluit op mijn 5V 1A powerbank en iPhone adapter voor stroom, dan verschijnt ie niet. Met een andere powerbank die 5V 2.1A kan leveren en mijn 12W adapter lukt het wel.
Ik heb geen problemen met een Samsung T5 SSD, die doet het met alle drie de iDevices.