Kan ik een bestaand Airport/Extreme/Express wifi netwerk uitbreiden voor Sonos ?
Ik heb een goed werkend wifi netwerk met een Airport Extreme en uitgebreid met enkele A.Express. in brug modus.
Een Sonos bridge aangesloten op de Extreme(kantoor/verdiep) zorgt voor voldoende bereik voor de Sonos componenten op dit verdiep!.., maar die kunnen geen contact maken met hun kompanen van de beneden verdieping.
Zou ik via de AExpress op de benedenverdieping die een "uitstekend" wifi bereik bieden op hetzelfde netwerk, een 2e Sonos bridge kunnen aansluiten, om een evengoed resultaat te krijgen?
Dank voor uw suggestie.
JM
Een Sonos bridge aangesloten op de Extreme(kantoor/verdiep) zorgt voor voldoende bereik voor de Sonos componenten op dit verdiep!.., maar die kunnen geen contact maken met hun kompanen van de beneden verdieping.
Zou ik via de AExpress op de benedenverdieping die een "uitstekend" wifi bereik bieden op hetzelfde netwerk, een 2e Sonos bridge kunnen aansluiten, om een evengoed resultaat te krijgen?
Dank voor uw suggestie.
JM
Reacties
http://en.wikipedia.org/wiki/Sonos
Deze airport kun je vervolgens loskoppelen en verplaatsen naar de gewenste locatie binnen je wifi netwerk, en daar sluit je dan het Sonos component op aan met het bijgeleverde ethernet kabeltje, pas daarna de stekker erin.
groeten
JM
//slotje