Imac high siërra plots super traag
Mijn Mac high siërra , is van de ene op de andere dag superrrrrrr traag ook WiFi valt steeds weg kan Safari pagina’s gewoon niet openen zegt steeds geen WiFi terwijl deze er wel is... heb met behulp van Telenet andere apparaten zoals iPads en iPhones getest die wel super snel gaan ... maar mijn Mac blijft koppig zwijgen .... heb gehoord dat door high siërra komt , raar zo van ene dag op andere.... wie kan mij helpen aub ( ik kan niet meer hoger dan deze gaan , Mac is blijkbaar te oud ) maar nog super goed voor de rest en heb nog veel vrij geheugen 388 GN van 500 GN plus extra 2 lege van 4 . Niet gebruikt , wie kan hulp bieden aub , want mijn Mac heeft zeker nog niet afgedaan !!!
Log In of Registreer om te reageren.
Reacties
Bij zulke toestanden moet je altijd eerst nakijken welke onnodige "handige tooltjes" je gebruikt en wat die allemaal uitspoken op de achtergrond. Laat EtreCheck eens lopen.
https://www.etrecheck.com
Iemand andere suggestie ? Andere dan high siërra installeren, ? maar ja als internet niet wordt aanvaard door systeem , weet het echt niet meer .
WiFi op mijn toestel , maar met de kabel gaat het weer flink , hartelijk bedankt !!!!! ??☺️