apple pay probleem met iphone 6
Hoi allemaal ik heb een probleem met apple pay. installeren en in de wallet plaatsen gaat prima. Zelfs openen van apple pay,vingerafdruk ok,maar als ik de iphone 6 ios 12.4 bij de pinpas houd krijg ik geen response,dus kan ik niet betalen.
iemand een idee wat er mis is. Diverse malen opnieuw ge-installeerd,maar geen oplossing. Het heeft wel gewerkt,maar plotsklaps niet meer.
iemand een idee wat er mis is. Diverse malen opnieuw ge-installeerd,maar geen oplossing. Het heeft wel gewerkt,maar plotsklaps niet meer.
Log In of Registreer om te reageren.
Reacties
iPhone 6, modelnr MG472ZD/A. Installatie ging prima, is gekoppeld aan ING, maar kan niet betalen.
Is er een manier om de NFC-chip via een andere manier te checken?
Ik lees net dit draadje over het ‘niet (meer)werken van ApplePay op de iPhone 6. Ik heb applepay maanden gebruikt, maar ineens werkte het bij de kassa niet meer. Ik maak gebruik van iOS 13.5. NFC is prima, verschillende keren herinstallatie gedaan, zonder resultaat. Uit- en ingelogd op m’n Apple ID, geen resultaat. Op Apple support geen item hierover. Is er bij jullie al een oplossing bekend?
https://maketecheasier.com/fix-apple-pay-not-working/