apple pay probleem met iphone 6

Hoi allemaal ik heb een probleem met apple pay. installeren en in de wallet plaatsen gaat prima. Zelfs openen van apple pay,vingerafdruk ok,maar als ik de iphone 6 ios 12.4 bij de pinpas houd krijg ik geen response,dus kan ik niet betalen.
iemand een idee wat er mis is. Diverse malen opnieuw ge-installeerd,maar geen oplossing. Het heeft wel gewerkt,maar plotsklaps niet meer.

Reacties

  • NFC chip wellicht defect?
  • Ik ga deze thread in de gaten houden, heb hier namelijk ook last van.
    iPhone 6, modelnr MG472ZD/A. Installatie ging prima, is gekoppeld aan ING, maar kan niet betalen.
    Is er een manier om de NFC-chip via een andere manier te checken?
  • ik heb hier ook last van , is er middels al oplossing
  • ik heb NFC laten testen bij apple niks mis mee maar betalen ho maar
  • Ook met iOS 13.2
  • Wie kan mij helpen😔
  • Kan het zijn dat je iPhone beheert wordt door een MDM profiel. Dan kun je vaak wel passen toevoegen maar heeft de werkgever het betalen uitgezet.
  • Hallo,
    Ik lees net dit draadje over het ‘niet (meer)werken van ApplePay op de iPhone 6. Ik heb applepay maanden gebruikt, maar ineens werkte het bij de kassa niet meer. Ik maak gebruik van iOS 13.5. NFC is prima, verschillende keren herinstallatie gedaan, zonder resultaat. Uit- en ingelogd op m’n Apple ID, geen resultaat. Op Apple support geen item hierover. Is er bij jullie al een oplossing bekend?
  • June 2020 aangepast
    Een hoesje kan al voor problemen zorgen en eventueel ook het ijzeren plaatje die je nodig hebt bij gebruik van een magnetische carkit in de auto want die kan verschoven zijn. Zoek ook eens in de Engelse taal via google.

    https://maketecheasier.com/fix-apple-pay-not-working/
Log In of Registreer om te reageren.