Safari kan de pagina niet openen
Ik gebruik WhatsApp WEB op mijn macbook.
Probleem:
Als ik in een bericht een WhatsApp-bestand krijg, en daar zit een link in naar een internet bladzijde of een pdf doc. wil Safari dit niet openen. Ik heb dit al vaker gehad, vandaag weer. Natuurlijk heb ik Adobe geïnstalleerd e.d. PDF opent niet , maar ook een INTERNET-link openen werkt niet.
Zo bijlage/fotos.
Alles is bijgewerkt naar de laatste updates.
Ik heb cookies e.d. al helemaal verwijderd en her-opgestart, werkt ook niet.
Eerder werkte dit wel.
WIE kan me helpen? Dank. Paul.
Probleem:
Als ik in een bericht een WhatsApp-bestand krijg, en daar zit een link in naar een internet bladzijde of een pdf doc. wil Safari dit niet openen. Ik heb dit al vaker gehad, vandaag weer. Natuurlijk heb ik Adobe geïnstalleerd e.d. PDF opent niet , maar ook een INTERNET-link openen werkt niet.
Zo bijlage/fotos.
Alles is bijgewerkt naar de laatste updates.
Ik heb cookies e.d. al helemaal verwijderd en her-opgestart, werkt ook niet.
Eerder werkte dit wel.
WIE kan me helpen? Dank. Paul.
Log In of Registreer om te reageren.
Reacties
Een LINK naar een webpagina internet, dat werkt nu wel/weer. Dus het probleem zit m in het openen van een pdf document via safari , vanuit WhatsApp.
Het is dus puur WhatsApp-WEB en dan een pdf openen vanuit een toegestuurd WhatsApp bericht.
Kan het een instelling ergens zijn? En 'te zware' beveiliging die ergens op min computer is ingesteld?
"Help".
-WhatsApp meld mij dat het geen-WhatsApp-probleem is maar dat er iets met mijn computer mis is....(kort door de bocht)....
Ik hoop nog even op de mogelijkheid/reactie om het binnen Safari op te kunnen lossen. Het heeft altijd goed gewerkt, vandaar. Hoe minder op mijn computer geïnstalleerd, hoe liever het me is.
Less = More ?.