Verwijderde mappen in iCloud keren steeds terug
Wie weet raad?
Op mijn windows 10 PC heb ik de iCloud software staan en dat werkt verder goed. Alleen probeer ik al een tijd om bepaalde, zelf door mij aangemaakte mappen in iCloud te verwijderen maar ze komen meestal na een dag automatisch weer terug in iCloud, ondanks dat ik ze ook definitief verwijder. Alle manieren geprobeerd om ze te verwijderen zoals via de PC zelf, op iCloud, via mijn iPhone Max, en via mijn iPad. Op het moment dat ik ze ergens verwijder zijn ze inderdaad weg op alle apparaten en daarna doe ik definitief verwijderen in de prullemand. En de volgende dag staan ze er gewoon weer in, waar ik ze in 1e instantie heb verwijderd. Zie ik wellicht iets over het hoodf? Vast bedankt.
Op mijn windows 10 PC heb ik de iCloud software staan en dat werkt verder goed. Alleen probeer ik al een tijd om bepaalde, zelf door mij aangemaakte mappen in iCloud te verwijderen maar ze komen meestal na een dag automatisch weer terug in iCloud, ondanks dat ik ze ook definitief verwijder. Alle manieren geprobeerd om ze te verwijderen zoals via de PC zelf, op iCloud, via mijn iPhone Max, en via mijn iPad. Op het moment dat ik ze ergens verwijder zijn ze inderdaad weg op alle apparaten en daarna doe ik definitief verwijderen in de prullemand. En de volgende dag staan ze er gewoon weer in, waar ik ze in 1e instantie heb verwijderd. Zie ik wellicht iets over het hoodf? Vast bedankt.
Log In of Registreer om te reageren.
Reacties
‘zelf door mij aangemaakte mappen in iCloud te verwijderen maar ze komen meestal na een dag automatisch weer terug in iCloud‘
@quinten: jemmie geeft inderdaad al aan dat ik praat over zelf aangemaakte mappen want inderdaad zijn standaard mappen niet te verwijderen. Maar ik zal je een voorbeeld geven: Map: administratie komt gewoon terug als: administratie(1) map: pensioen komt terug als pensioen(1) Map: muziek komt terug als muziek(1)
Genoemde mappen zijn eerder door mijzelf aangemaakt.
Beiden vast bedankt voor de reacties.
@jemmie: alles staat gewoon in de folders zoals ik ze verwijderd heb, dus niet leeg.
Afgelopen zondag heb ik weer dezelfde bestanden en mappen verwijderd via de website, 9 in totaal maar deze keer in de map recent verwijderd laten staan. Tot nu toe niks retour, wellicht zit daar het probleem en moet ik gewoon wachten tot dat ze vanzelf worden verwijderd en niet zoals eerst altijd meteen handmatig definitief verwijderen. Als dit het probleem is zal ik het laten weten voor het geval anderen er mee te maken krijgen.