inkomende doorgestuurde mails (outlook) of andere mails komen rechtstreeks in de prullenmand
sinds kort komen er geregeld mails ineens in de prullenmand terecht.
Mac OS High Sierra versie 10.13.6
nu sinds april 2019 Telenet provider.
Hoe kan ik dit voorkomen, waar kan/moet ik dit aanpassen ?
Mac OS High Sierra versie 10.13.6
nu sinds april 2019 Telenet provider.
Hoe kan ik dit voorkomen, waar kan/moet ik dit aanpassen ?
Log In of Registreer om te reageren.
Reacties
ik heb wel regels ingesteld voor spam- en phishing mails maar niet voor deze email adressen.
sorry had dit er moeten bijzetten.
Je kunt het beste de regel opzoeken welke dit veroorzaakt, bijvoorbeeld door de regels een voor een, of per groepje, uit te zetten.
En vervolgens de regel die dit veroorzaakt te controleren of de verkeerd verwijderde mail niet ook aan de voorwaarde van deze regel voldoet.
Misschien een, betere, optie om een goede spamfilter aan te schaffen zodat je niet alle mail, handmatig, via regels moet scheiden.
Spammers kunnen ook technieken gebruiken die niet, of heel moeilijk, zijn te ondervangen met regels.
Gebruik je de ingebouwde spamfilter van Apple Mail zelf al of biedt je mail provider geen spamfilter aan?
die groepjes ben al aan het uittesten
Heb er ook al oude uitgegooid.
nu die spamfilter van Apple bedoel je deze zie afbeelding
of is er nog iets anders dat ik niet zie/vind ?
en op m'n Telenet provider gezien dat de antispam en -virus is ingeschakeld.
nu ik een nieuwe regel of bestaande regel wil aanpassen krijg ik nu dit beeld je kan het onderste deel niet meer zien
bij "worden de volgende taken uitgevoerd" kan je de tekst niet meer zien !!!!
nu kan ik niets meer toevoegen