Problemen met het sluiten en werken in Apple-programma!
Het openen van apple-programma's (zoals ibooks, iphoto, icall etc) kan wel. Maar erin werken kan niet (zelfs niet in Icall een afspraak plannen). Het sluiten van deze programma's kan ook niet.
Althans niet de gangbare manier door het rode kruisje in te klikken. De enige optie is om FINDER te openen en daarna meteen het gewenste programma te sluiten. Dit is vreemd. Wat kan ik doen, of wijzigen om alle apple-programma's weer op de gangbare manier te sluiten en in te werken? Wie herkent deze foutmelding?
Althans niet de gangbare manier door het rode kruisje in te klikken. De enige optie is om FINDER te openen en daarna meteen het gewenste programma te sluiten. Dit is vreemd. Wat kan ik doen, of wijzigen om alle apple-programma's weer op de gangbare manier te sluiten en in te werken? Wie herkent deze foutmelding?
Log In of Registreer om te reageren.
Reacties
Werk je met Mavericks?
http://www.etresoft.com/etrecheck
Op die manier kunnen wij zien of je wellicht iets verdachts hebt geinstalleerd.
Zou ik als ik jou was gewoon Mavericks er nog een keer overheen installeren , dit is nu het mooie van Mac re raakt niets kwijt alles blijft werken maar problemen kunnen zomaar verdwijnen! en duurt 60 Min , heb ik ook gedaan en in mijn geval was het de oplossing.
Succes ..