Bij CleanMyMacX telkens weer activatiecode invoeren

Ik heb het programma al geruime tijd geleden gekocht, eerst de oude versie, en nu de nieuwe X maar om het te laten werken moet ik elke keer de activatiecode invoeren. Dit werkt tot het niet meer lukt en ik dan de help in de ????? maar weer inschakel. Die helpen prima hoor, maar het is gewoon sh@t. Waarom moet dit zo? Ik ben nu dus echt kwaad en om zeker te weten dat ik het niet verkeerd doe: Alle oude zooi op verzoek van die helpdesk had ik al verwijderd en van hun een nieuwe gekregen. Nu dus weer zelfde verhaal. Graag jullie idee wat ik kan doen!

Reacties

  • QuintenQuinten    Moderator
    Kan je eens de nieuwe versie verwijderen. Vervolgens via Schijfhulpprogramma, Schijf-EHBO uitvoeren en het programma opnieuw installeren. Waarschijnlijk is er iets misgelopen tijdens de installatie waardoor er bepaalde bestanden van het programma niet zijn geïnstalleerd.
  • WesleyWesley    Beheerder
    Je kunt dit eens bekijken: https://macpaw.com/nl/support/license-retrieval
    of contact zoeken met Macpaw als probleem blijft aanhouden.
Log In of Registreer om te reageren.