Bij CleanMyMacX telkens weer activatiecode invoeren

Ik heb het programma al geruime tijd geleden gekocht, eerst de oude versie, en nu de nieuwe X maar om het te laten werken moet ik elke keer de activatiecode invoeren. Dit werkt tot het niet meer lukt en ik dan de help in de ????? maar weer inschakel. Die helpen prima hoor, maar het is gewoon sh@t. Waarom moet dit zo? Ik ben nu dus echt kwaad en om zeker te weten dat ik het niet verkeerd doe: Alle oude zooi op verzoek van die helpdesk had ik al verwijderd en van hun een nieuwe gekregen. Nu dus weer zelfde verhaal. Graag jullie idee wat ik kan doen!

Reacties

  • QuintenQuinten    Moderator
    Kan je eens de nieuwe versie verwijderen. Vervolgens via Schijfhulpprogramma, Schijf-EHBO uitvoeren en het programma opnieuw installeren. Waarschijnlijk is er iets misgelopen tijdens de installatie waardoor er bepaalde bestanden van het programma niet zijn geïnstalleerd.
  • WesleyWesley    Beheerder
    Je kunt dit eens bekijken: https://macpaw.com/nl/support/license-retrieval
    of contact zoeken met Macpaw als probleem blijft aanhouden.
  • Ik heb het inmiddels een paar keer compleet verwijderd en daarna nog eens gecontroleerd of echt alles weg was mbv de engelstalige helpdesk. Maar probleem blijft. Geopperd is dat het wellicht komt dat ik een oudere Mac heb die er niet mee overweg kan. Ik bezit mijn ziel dus nu in lijdzaamheid en vraag elke keer maar een nieuwe code aan (die trouwens telkens dezelfde is, maar slechts 1 keer gebruikt kan worden!) Nu is het abo weer aan vernieuwing toe en zal het maar laten....
Log In of Registreer om te reageren.