Sluimerknop functie werkt niet meer na update

February 2014 aangepast in macOS High Sierra of eerder
Met die nieuwe update werkt de sluimerfunctie niet meer onder powerknop bij Imac (2013)
Ik gebruikte deze vaak, jammer

Reacties

• timoshatimosha    Moderator
    February 2014 aangepast
    Ook hier: zet de iMac uit. Verwijder de stroomkabel en start hem na 30 seconden weer op (met aangesloten stroomkabel).
  • February 2014 aangepast
    Bedankt , ik heb het net geprobeerd maar het heeft niets geholpen helaas. (of je moet de stroomkabel achterin de Imac bedoelen ? )
  • timoshatimosha    Moderator
    Ja die stroomkabel bedoel ik. Dus, de Mac afsluiten, stroomkabel verwijderen. Na 30 seconden de stroomkabel weer aansluiten en de Mac opstarten.
    Helaas, ook dit mocht niet baten. In ieder geval bedankt voor de moeite
  • Jawel een keer kort drukken, is het is ongeveer hetzelfde als de iPhone geworden.
    Net nog een keer geprobeerd, en volgens mij werkt het toch wel . Alleen met een snelle klik werkt het niet zoals voorheen,vandaar misschien de verwarring . (klopt dat ?) Je lijkt nu ook wifi te behouden, wat voor de update niet zo was. ( of gaat nu alleen het scherm uit, en is het geen sluimerstand ? )
  • March 2014 aangepast
    Meer informatie:
    http://support.apple.com/kb/HT5869?viewlocale=nl_NL

Druk op de aan/uit-knop gedurende minder dan een halve seconde om de sluimerstand van de Mac in of uit te schakelen. De duur is even lang als wanneer u op de spatiebalk of Return-toets drukt om de Mac uit de sluimerstand te halen. De aan/uit-knop heeft deze werking op alle Macs met OS X Mavericks, inclusief notebooks en desktopcomputers.
  • March 2014 aangepast
    Dank Pieter, het lijkt nu inderdaad allemaal te werken. Alleen is de duur voor inschakelen naar mijn gevoel ietsje langer geworden.
  • Dat ervaar ik hier ook op mijn MBp. Ik denk dat er veel klachten waren op de 'gevoelige' knop.
Log In of Registreer om te reageren.