Sluimerknop functie werkt niet meer na update

February 2014 aangepast in OS X 10.11 of eerder
Met die nieuwe update werkt de sluimerfunctie niet meer onder powerknop bij Imac (2013)
Ik gebruikte deze vaak, jammer

Reacties

  • timoshatimosha    Moderator
    February 2014 aangepast
    Ook hier: zet de iMac uit. Verwijder de stroomkabel en start hem na 30 seconden weer op (met aangesloten stroomkabel).
  • February 2014 aangepast
    Bedankt , ik heb het net geprobeerd maar het heeft niets geholpen helaas. (of je moet de stroomkabel achterin de Imac bedoelen ? )
  • timoshatimosha    Moderator
    Ja die stroomkabel bedoel ik. Dus, de Mac afsluiten, stroomkabel verwijderen. Na 30 seconden de stroomkabel weer aansluiten en de Mac opstarten.
  • February 2014 aangepast
    Helaas, ook dit mocht niet baten. In ieder geval bedankt voor de moeite
  • Jawel een keer kort drukken, is het is ongeveer hetzelfde als de iPhone geworden.
  • February 2014 aangepast
    Net nog een keer geprobeerd, en volgens mij werkt het toch wel . Alleen met een snelle klik werkt het niet zoals voorheen,vandaar misschien de verwarring . (klopt dat ?) Je lijkt nu ook wifi te behouden, wat voor de update niet zo was. ( of gaat nu alleen het scherm uit, en is het geen sluimerstand ? )
  • March 2014 aangepast
    Meer informatie:
    http://support.apple.com/kb/HT5869?viewlocale=nl_NL


    Druk op de aan/uit-knop gedurende minder dan een halve seconde om de sluimerstand van de Mac in of uit te schakelen. De duur is even lang als wanneer u op de spatiebalk of Return-toets drukt om de Mac uit de sluimerstand te halen. De aan/uit-knop heeft deze werking op alle Macs met OS X Mavericks, inclusief notebooks en desktopcomputers.
  • March 2014 aangepast
    Dank Pieter, het lijkt nu inderdaad allemaal te werken. Alleen is de duur voor inschakelen naar mijn gevoel ietsje langer geworden.
  • Dat ervaar ik hier ook op mijn MBp. Ik denk dat er veel klachten waren op de 'gevoelige' knop.
Log In of Registreer om te reageren.