Kan je met 2 gebruikersaccounts probleemloos samenwerken aan een administratie?
Stel, er zijn 2 beheerder-accounts op een Mac aanwezig. De administratie van een bedrijf staat in een map van Gebruiker A. Volgens mij bestaat er geen goede manier om dan probleemloos aan die administratie te werken, waarbij beide gebruikers bestanden moeten kunnen aanmaken en bewerken. De gebruikers werken nooit tegelijkertijd. Wat A creëert, moet B meteen kunnen aanpassen en omgekeerd. Klopt mijn stelling? Zo nee, wat is dan de oplossing?
Alvast dank!
Alvast dank!
Log In of Registreer om te reageren.
Reacties
Mijn alternatief is te werken met een extern geheugen, een snelle usb-stick, maar ik wil zeker weten of er geen betere oplossing hiervoor is.
Ik zie net dat ik het verkeerde subforum heb gekozen.. Kan jij het verplaatsen naar Mojave??
ik heb jouw situatie even nagebootst en de rechten op het bestand worden ook bij mij gewijzigd wanneer een van de twee gebruikers het bestand aanpast.
Morgen avond kan ik er nog wel even verder kijken wat de oplossing is voor dit probleem. Misschien dat iemand anders in de tussen tijd met een oplossing komt, anders kom ik er morgen op terug.
Ik ga werken met de 125Gb usb-stick variant. Mocht iemand nog een ander idee hebben dan hoor ik dat graag.
Voor zover, bedankt voor het meedenken!
Ik weet nu in ieder geval wat er wel en wat er niet kan.