iPad onbruikbaar na foutieve code
Beste,
Nadat wij 6x een foutieve code hebben ingevoerd op onze IPad 2 werd deze geblokkeerd en kregen we de melding deze te verbinden met ITunes om hem te herstellen. Echter wanneer we dit proberen (herstellen en bijwerken) krijgen we de melding op onze MacBook Air dat er een onbekende fout (9) is waardoor dit niet mogelijk is. Ook een hard reset is onmogelijk wegens een fout (weet niet of dit dezelfde fout is maar wil het niet nog eens proberen, denk dat het effect heeft op mijn Air).
Heeft iemand te maken gehad met hetzelfde probleem en/of kan iemand mij hiermee verder helpen?
Alvast bedankt!
Groeten Reinout
Nadat wij 6x een foutieve code hebben ingevoerd op onze IPad 2 werd deze geblokkeerd en kregen we de melding deze te verbinden met ITunes om hem te herstellen. Echter wanneer we dit proberen (herstellen en bijwerken) krijgen we de melding op onze MacBook Air dat er een onbekende fout (9) is waardoor dit niet mogelijk is. Ook een hard reset is onmogelijk wegens een fout (weet niet of dit dezelfde fout is maar wil het niet nog eens proberen, denk dat het effect heeft op mijn Air).
Heeft iemand te maken gehad met hetzelfde probleem en/of kan iemand mij hiermee verder helpen?
Alvast bedankt!
Groeten Reinout
Log In of Registreer om te reageren.
Reacties
het zelfde probleem gehad met een kennis van mij naar chatten met een apple medewerker is het probleem opgelost.
https://getsupport.apple.com/?caller=cups
https://www.appletips.nl/geblokkeerd-toegangscode-vergeten/
Dus ik zou zeggen probeer dat is. Groetjes Frank en succes.