Mijn iPhone 5s gaat 'spontaan' "uit" !
Ik heb op aanraden van een deskundige 'al 2 keer een totaal herstel via computer gedaan'.
Maar dat verhelpt het probleem niet!
Graag advies.
Maar dat verhelpt het probleem niet!
Graag advies.
Reacties
http://www.appletips.nl/genius/discussion/comment/977#Comment_977
op ongeregelde momenten is ie gewoon uitgegaan!
Moet hem dan via 'aan' knop (boven) weer laten opstarten.
Dit duurt soms nogal lang.
En dan ook weer de unlock-code invoeren.
Ik heb de tip van timosha ook al 2x uitgevoerd: geen verandering.
Kijk eens in de Diagnostics (Settings -> General -> About -> Diagnostics & Usage -> Diganostics & Usage Data) welke crash reports er staan. Als je de iPhone met iTunes synchroniseert kan je die crash reports ook terugvinden in de OS X Console.
EN dan?
Ik krijg van Apple een nieuwe toegestuurd!
Blijkt dat het vaker voorkomt.
//slotje