Mijn iPhone 5s gaat 'spontaan' "uit" !

February 2014 aangepast in iOS 10 of eerder
Ik heb op aanraden van een deskundige 'al 2 keer een totaal herstel via computer gedaan'.
Maar dat verhelpt het probleem niet!

Graag advies.

Reacties

  • timoshatimosha    Moderator
  • WesleyWesley    Beheerder
    Omschrijf het spontaan uit eens, gaat ie volledig uit en dien je hem handmatig aan te zetten of gaat ie vanzelf aan?
  • "Spontaan" betekent in deze zin:
    op ongeregelde momenten is ie gewoon uitgegaan!
    Moet hem dan via 'aan' knop (boven) weer laten opstarten.
    Dit duurt soms nogal lang.
    En dan ook weer de unlock-code invoeren.
    Ik heb de tip van timosha ook al 2x uitgevoerd: geen verandering.


  • timoshatimosha    Moderator
    @Rein

    Kijk eens in de Diagnostics (Settings -> General -> About -> Diagnostics & Usage -> Diganostics & Usage Data) welke crash reports er staan. Als je de iPhone met iTunes synchroniseert kan je die crash reports ook terugvinden in de OS X Console.
  • Ja, heb ik gevonden!
    EN dan?
  • timoshatimosha    Moderator
    February 2014 aangepast
    Kijk na of er Low Battery/Power en/of panic.plist (Kernel Panic) crash reports staan.
  • Dank voor alle aanwijzingen.
    Ik krijg van Apple een nieuwe toegestuurd!
    Blijkt dat het vaker voorkomt.
  • timoshatimosha    Moderator
    Goed dat het op die manier opgelost wordt. ;-)

    //slotje

Deze discussie is gesloten, reageren is niet meer mogelijk.