Whatsapp melding iphone X met naam
in iOS 12
Hoi!
Voorheen kreeg ik op mijn iPhone x als ik een whatsapp bericht kreeg alleen “melding” te zien. En als ik dan met face id keek dan zag ik de naam en voorvertoning. Nu heb ik iets veranderd perongeluk en krijg ik gelijk de naam te zien. Ik wil het heel graag terug zoals ik had! Kan iemand mij helpen? Groetjes Sam!
Voorheen kreeg ik op mijn iPhone x als ik een whatsapp bericht kreeg alleen “melding” te zien. En als ik dan met face id keek dan zag ik de naam en voorvertoning. Nu heb ik iets veranderd perongeluk en krijg ik gelijk de naam te zien. Ik wil het heel graag terug zoals ik had! Kan iemand mij helpen? Groetjes Sam!
Log In of Registreer om te reageren.
Reacties
https://www.appletips.nl/ios-voorvertoning-meldingen-uitschakelen/
Of bedoel je dat de WA altijd zonder naam moet binnen komen ook als de telefoon ontgrendeld is en pas zichtbaar wordt als er met Face ID gecontroleerd wordt? Dit is dan een functie die ik niet ken.
Voorheen kreeg ik de naam te zien met daaronder 'melding', zodra mijn telefoon ontgrendeld werd met Face ID kreeg ik de inhoud van het bericht te zien. Nu komt er alleen 'melding' te staan en zie ik pas na ontgrendeling met Face ID van wie het berichtje is en wat de inhoud van het bericht is.
Let wel, whatsapp heeft aparte instellingen: whatsapp – instellingen – meldingen – toon voorvertoning.