Whatsapp melding iphone X met naam

Hoi!
Voorheen kreeg ik op mijn iPhone x als ik een whatsapp bericht kreeg alleen “melding” te zien. En als ik dan met face id keek dan zag ik de naam en voorvertoning. Nu heb ik iets veranderd perongeluk en krijg ik gelijk de naam te zien. Ik wil het heel graag terug zoals ik had! Kan iemand mij helpen? Groetjes Sam!

Reacties

  • Nee! Helaas niet. Ik bedoel echt dat ik alleen melding zie totdat ik ernaar kijk met face id en dat dan de naam en voorvertoning van het bericht tevoorschijn komt..
  • Dit kun je dus doen door te kiezen voor "Indien ontgrendeld" de melding wordt alleen aangekondigd en door de X te ontgrendelen met Face ID wordt deze getoond.
  • Nee want dan zie ik gelijk de naam al en wat ik zo fijn vond is dat ik alleen “melding” zag staan
  • November 2018 aangepast
    Ik ben momenteel niet in de gelegenheid om dit te testen, maar dit heeft in het verleden wel gewerkt.

    Of bedoel je dat de WA altijd zonder naam moet binnen komen ook als de telefoon ontgrendeld is en pas zichtbaar wordt als er met Face ID gecontroleerd wordt? Dit is dan een functie die ik niet ken.
  • WesleyWesley    Beheerder
    Lijkt erop dat WA dan nu de naam meestuurt, ik begrijp dat de inhoud wel verborgen wordt?
  • Ik heb het juist andersom en wil graag weer terug naar hoe het was, maar geen idee hoe ik dit voor elkaar krijg. Ben alle instellingen al bij langs geweest..

    Voorheen kreeg ik de naam te zien met daaronder 'melding', zodra mijn telefoon ontgrendeld werd met Face ID kreeg ik de inhoud van het bericht te zien. Nu komt er alleen 'melding' te staan en zie ik pas na ontgrendeling met Face ID van wie het berichtje is en wat de inhoud van het bericht is.
  • WesleyWesley    Beheerder
    Dan volg je deze tip en kies je voor ‘Altijd’ ipv ‘indien ontgrendeld' ▸ https://www.appletips.nl/iphone-x-meldingen-verbergen/

    Let wel, whatsapp heeft aparte instellingen: whatsapp – instellingen – meldingen – toon voorvertoning.
Log In of Registreer om te reageren.