Apple carplay mbv Carlinkit Honda Jazz
Luitje, help. Ik ben van plan om een nwe Honda Jazz te kopen. En dan wil ik daar Apple Carplay op het mediasysteem hebben. Bij Ali heb ik een carlinkit https://www.aliexpress.com/item/Carlinke-USB-Carplay-Dongle-Support-Android-Windowns-CE-Car-Navigation-Player-for-Android-Auto-iPhone-Carplay/32830724843.html) gekocht. Probleem is dat de Honda-dealer de app autokit niet geïnstalleerd krijgt en we het systeem niet werkend krijgen. Ik heb me er nog niet bij neergelegd, vandaar mijn vraag of iemand me hiermee kan helpen. Het gaat erom: hoe krijgen we de app Autokit op het mediasysteem van de Honda Jazz model 2018. Bvd Henk
Log In of Registreer om te reageren.
Reacties
- Heb je de laatste iOS versie?
- Heb je het al geprobeerd met oudere/andere smartphones?
- Zit de radio gekoppeld aan de handrem? sommige mediafuncties werken niet zolang de handrem actief is.
- Is er maar één type radio voor dat model van 2018 of zijn er nog andere?
- Heb je het al geprobeerd met een andere radio(merk). Wie weet ligt het aan het kabeltje
Ik denk zelf dat Honda dit niet toelaat om op hun media systeem andere software input met beeld over te nemen. Je vind online heel veel video's, van hoe dit systeem te installeren maar niet van autoradio's die op maat gemaakt zijn door de autofabrikant zelf.
Nog dank voor je meedenken.
Instellingen > FaceID en toegangscode > USB-accessoires (inschakelen). Zodat de iPhone niet de toegang ontzegt.
Ik denk dat Honda niet de mogelijkheid geeft om een app op hun android systeem te installeren, maar alleen de voor geïnstalleerde apps te gebruiken zijn. Maar zoals ik al eerder aangaf is dit eigenlijk een vraag over android en niet zozeer een IOS vraag.