Mijn prullenbak loopt steeds vol.
Pas geleden probeerde ik de nieuwste OS te installeren op mijn Imac 2011. Maar dat ging toch niet helemaal zoals gewenst, dus besloot ik via Timemachine mijn oude machine te herstellen terug naar El Capitan. Dat is prima gegaan en alles loopt lekker. Alleen loopt mijn prullenbak steeds vol met bestanden die ik niet thuis kan brengen. Het zijn mapjes met Database. De eerste zonder cijfers en de rest met daarin zitten bestanden met database.sqlite3. (zie screenshots). Ik kan dit niet thuisbrengen, maar leeg meermalen per dag mijn prullenbak. Mateloos irritant. Iemand een idee hoe dit kan en vooral wat er aan te doen? Ik heb geen zin in een nieuwe update proberen. Alles loopt nu zoals het moet lopen en ik ben ook van plan om over een jaar een nieuwe Imac te kopen.
Bij voorbaat dank! Patrick
Bij voorbaat dank! Patrick
Reacties
Dat was in het verleden. Ik heb behalve Dreamweaver 5.5 niets meer. Ik dacht ook dat het met de virtual servers te maken had, die heb ik verwijderd. Maar zonder resultaat.
Ik hou het in de gaten. Ik heb in ieder geval geen last van rare fratsen van de machine nu die bezeluiserver uit staat. Ik zal later op de avond laten weten of er weer bestanden zijn. Want normaal komen ze om de paar minuten, maar nu al zeker 7 minuten niets.
Misschien geeft dit een richting welk programma de veroorzaker is.
Je zou bijna zeggen dat de bestanden in de prullenbak ontstaan. Dank voor jullie hulp. Ik zal zaterdag eens hier in Haarlem de applestore bezoeken en anders gooi ik de bak af en toe leeg. Dank voor het meedenken.
Voorlopig kan dit dus dicht. Bedankt Quiten en Jemmie voor het meedenken.