Beeld iPhone overzetten op iPad
Allen,
Ik heb een XS Max 512 GB en ga daarop binnenkort veel films zetten. Ik ga met vakantie en wil graag deze films afspelen op mijn iPad. Ik ben dan ook op zoek naar een programma die het beeld van mijn iPhone overzet op mijn iPad dan wel dat ik via mijn iPad de films op mijn iphone kan benaderen.
Wie oh wie kan mij hierbij helpen?
Groeten,
Arnold
Ik heb een XS Max 512 GB en ga daarop binnenkort veel films zetten. Ik ga met vakantie en wil graag deze films afspelen op mijn iPad. Ik ben dan ook op zoek naar een programma die het beeld van mijn iPhone overzet op mijn iPad dan wel dat ik via mijn iPad de films op mijn iphone kan benaderen.
Wie oh wie kan mij hierbij helpen?
Groeten,
Arnold
Log In of Registreer om te reageren.
Reacties
Maar als je een film op een centraal toestel wilt hebben en die vanaf een ander toestel wilt benaderen/streamen. Dan raad ik je aan om Plex.tv te gebruiken. Je installeert dit op een Mac/PC/Linux computer en plaatst daar ook de films op. Als de server gestart is kan je mits de Plex app op een iOS/Android toestel alle films/series/muziek/foto's benaderen via jouw lokaal netwerk en vervolgens streamen naar jouw toestel.
Een stick is inderdaad een optie, maar info: https://www.appletips.nl/sandisk-ixpand-flash-drive/