Welk ios 12 nummer is de laatste, en hoe krijg men die geüpdatet?
Hallo Allemaal
Heb een klein probleempje met het ios 12 systeem.
Mijn vrouw heeft haar iPhone op de normale manier geüpdatet en heeft iets met ios 12.0(… 633.) op het eind zo uit m’n hooft.
Ik heb alle beta’s uitgeprobeerd en vind het systeem geweldig op mijn oude iPhone 5S maar de laatste update is hij schokkerig geworden.
Ik heb De ios 12.1(16B5059d) andere verzie dan m’n vrouw, ik heb alle beta profielen weggegooid en een Herstel instellingen gedaan, maar krijg geen updates meer.
Vraag is wat heb ik verkeerd gedaan en is dit inderdaad de laatste verzie?
Pieter
Heb een klein probleempje met het ios 12 systeem.
Mijn vrouw heeft haar iPhone op de normale manier geüpdatet en heeft iets met ios 12.0(… 633.) op het eind zo uit m’n hooft.
Ik heb alle beta’s uitgeprobeerd en vind het systeem geweldig op mijn oude iPhone 5S maar de laatste update is hij schokkerig geworden.
Ik heb De ios 12.1(16B5059d) andere verzie dan m’n vrouw, ik heb alle beta profielen weggegooid en een Herstel instellingen gedaan, maar krijg geen updates meer.
Vraag is wat heb ik verkeerd gedaan en is dit inderdaad de laatste verzie?
Pieter
Reacties
Als je terug wil naar iOS 12 zal je de iPhone moeten herstellen met iTunes.
Dus als ik het goed begrijp ben ik terug gegaan van, pak hem beet beta10 naar beta 1 terug ?
O o
Download het juiste ipsw image iOS 12 voor jouw iPhone op ipsw.me en herstel manueel met iTunes.