Welk ios 12 nummer is de laatste, en hoe krijg men die geüpdatet?

Hallo Allemaal
Heb een klein probleempje met het ios 12 systeem.
Mijn vrouw heeft haar iPhone op de normale manier geüpdatet en heeft iets met ios 12.0(… 633.) op het eind zo uit m’n hooft.
Ik heb alle beta’s uitgeprobeerd en vind het systeem geweldig op mijn oude iPhone 5S maar de laatste update is hij schokkerig geworden.
Ik heb De ios 12.1(16B5059d) andere verzie dan m’n vrouw, ik heb alle beta profielen weggegooid en een Herstel instellingen gedaan, maar krijg geen updates meer.

Vraag is wat heb ik verkeerd gedaan en is dit inderdaad de laatste verzie?

Pieter

Reacties

  • timoshatimosha    Moderator
    September 2018 aangepast
    12.1(16B5059d)
    Dat is de eerste iOS 12.1 Beta versie. De de publieke versie van iOS 12 is Build 16A366.

    Als je terug wil naar iOS 12 zal je de iPhone moeten herstellen met iTunes.
  • Bedankt voor de snelle reactie

    Dus als ik het goed begrijp ben ik terug gegaan van, pak hem beet beta10 naar beta 1 terug ?
  • Met de herstel zegt hij: Er is een probleem voorgedaan tijdens het downloaden van software voor de iPhone 'iPhone". De vraagde resource is niet gevonden.

    O o :neutral:
  • timoshatimosha    Moderator
    September 2018 aangepast
    Dus als ik het goed begrijp ben ik terug gegaan van, pak hem beet beta10 naar beta 1 terug ?
    Nee je begrijpt het niet goed. Je ben van iOS 12 Beta 10 naar iOS 12.1 Beta 1 gegaan.

    Download het juiste ipsw image iOS 12 voor jouw iPhone op ipsw.me en herstel manueel met iTunes.
  • Het zat even tegen maar heb hem uitgezet , en gestart met de home knop ingedrukt tot in op de iPhone iTunes zag, en zo kon ik gelijk een nieuw systeem in iTunes downloaden, het ging niet anders , maar bedankt voor je snelle reacties en hulp, ik zat even fout te denken het gebeurt ook niet vaak dat ik weer iets bijzonders moet doen :smile:
  • timoshatimosha    Moderator
    Tof dat het werkt dan kan er een slotje op.

Deze discussie is gesloten, reageren is niet meer mogelijk.