de " gratis apps " met verborgen abbonement
hallo
kan iemand mij vertellen hoe dat zit met de gratis apps met abonnement ik zag soms wel eens onderaan mischien wat tekst staan met abbonement dat na een proefperiode ingaat zonder waarschuwing ofzo
ik weet niet of ik al een paar apps daarvan gedownload heb maar waar aan herken je deze apps met na mijn idee bijna verborgen abbonement?
groeten Richard
kan iemand mij vertellen hoe dat zit met de gratis apps met abonnement ik zag soms wel eens onderaan mischien wat tekst staan met abbonement dat na een proefperiode ingaat zonder waarschuwing ofzo
ik weet niet of ik al een paar apps daarvan gedownload heb maar waar aan herken je deze apps met na mijn idee bijna verborgen abbonement?
groeten Richard
Log In of Registreer om te reageren.
Reacties
Hoe je dat doet, of hoe je de abonnementen beheerd, vind je terug in dit artikel: https://www.appletips.nl/app-store-abonnementen/
Het is aan de app ontwikkelaar, hoe hij het in de app aanduid en de gebruiker toelaat te wisselen tussen abonnementen.
ik geloof dat ik gelukkig nog geen abonnementen heb, nou ja heb gelukkig een itunes kaart dan maar voor het geval dat ik dacht waaraan herken je ze voordat je ineens 10 tallen euros kwijt bent aan abonnementen
maar het is dus inderdaad goed lezen dus