iphoto blijven gebruiken met latere versie van OS
Ik wil iphoto blijven gebruiken en heb net bij appletips gevonden hoe ik de laatste versie kan downloaden nu wil ik weten tot welke versie Mac Os ik iphoto kan gebruiken.Momenteel werk ik nog met OS x 10.8.5 mountain lion. Maar veel sites werken niet meer met deze versie.
Log In of Registreer om te reageren.
Reacties
Toen ik High Sierra had gedownload kon ik iPhoto 6 niet meer openen. Ik ben toen weer teruggegaan naar MountainLion. Misschien heeft het gelegen aan de oude versie van IPhoto. Nu heb ik na lang zoeken uiteindelijk via deze site gevonden hoe ik versie 9.4.3 nog kon verkrijgen. Die staat er op maar ik ben toch huiverig om H Sierra te installeren. Als iemand mij met eigen ervaring, kan verzekeren dat deze versie van iphoto werkt op H Sierra ben ik gerustgesteld.
Via de support pagina van Apple kan men de laatste versie van iPhoto, zijnde 9.6.1, NIET downloaden:
De laatste versie op die pagina is 9.4.3
En nog maar eens een voorbeeld:
Ik ga het er nu écht bij laten.
Ondertussen wel uitgedokterd dat het probleem te maken heeft met een poging om een oude iphotobibliotheek die in een ander mapje bij mijn afbeeldingen stond te openen. Want die gaf ook een foutmelding. Kan ik nu op de een of andere manier die iphotobibliotheek apart upgraden, zodat hij ook zichtbaar en te openen is? Ik heb geen idee wat daar nog aan foto's opstaat, die niet in de huidige iPhotobibliotheek zitten, dus wil het graag even checken.