Bestanden van Numbers en Pages ineens weg in iclouddrive
Sinds paar weken zijn er diverse bestanden zomaar verdwenen van Pages en Numbers. Van Pages niet allemaal maar van Numbers wel.
Als ik in de menu balk onder met ingedrukte muis aanklik komen ze wel naar voren en zie ik ze ook staan maar ik krijg ze niet meer geopend.
Pages en Numbers stonden gekoppeld aan icloud drive maar daar kon ik ze nergens meer vinden, ook niet met recent verwijderd. Ik heb
niets verwijderd en toch kan ik ze nergens meer terughalen. Ben al een paar weken mee bezig maar niets helpt.
Hoe nu verder?
moet wel vermelden dat de icloud bijna vol is, zou icloud dan uit zichzelf bestanden verwijderen?
Als ik in de menu balk onder met ingedrukte muis aanklik komen ze wel naar voren en zie ik ze ook staan maar ik krijg ze niet meer geopend.
Pages en Numbers stonden gekoppeld aan icloud drive maar daar kon ik ze nergens meer vinden, ook niet met recent verwijderd. Ik heb
niets verwijderd en toch kan ik ze nergens meer terughalen. Ben al een paar weken mee bezig maar niets helpt.
Hoe nu verder?
moet wel vermelden dat de icloud bijna vol is, zou icloud dan uit zichzelf bestanden verwijderen?
Log In of Registreer om te reageren.
Reacties
Ik raad je aan Apple support te contacteren zij kunnen eventueel een backup terugplaatsen, en fouten vinden.
Heb je trouwens een TimeMachine backup? Je zou via die weg de bestanden terug halen op een Mac.
Ivm TimeCapsule, handig toestel, ware het niet Apple gestopt is met de verkoop. Je kan het enkel nog vinden in enkele winkels zolang voorraad strekt en die voorraad was al miniem 4 maanden geleden toen Apple er mee is gestopt.