iPhone configureren met defecte home button
Mijn home button is defect van mijn iphone 6 nu is deze gereset en was ik bezig met het opnieuw instellen. ik was zo ver gekomen dat ik kon inloggen met mijn icloud account en dat die mijn reservekopie terug ging zetten. Alleen starte die zich opnieuw op en nu zit ik vast op het scherm druk op de thuisknop om bij te werken. Is hier een oplossing voor waardoor ik verder kom?
Log In of Registreer om te reageren.
Reacties
Ik probeerde mijn iPhone de configureren met iTunes toen hij aangaf dat ik op de homebutton moest drukken om bij te werken. Nu is mijn homebutton kapot en opnieuw opstarten werkt niet. Hij komt gewoon weer op hetzelfde scherm terug. Heeft iemand hier misschien de oplossing voor?
@ Maaike88,
Wellicht biedt deze link een oplossing, het is wel in het Engels, maar ik neem aan dat het geen probleem is.
Succes
Ja nadat je of het toestel herstart krijg je de eerste maal het scherm oplicht direct de mogelijkheid om het toestel te ontgrendelen met een veeg. Een andere mogelijkheid is het toestel in te stellen via iTunes.
Als je de kans gemist hebt, om de iPhone te ontgrendelen, is het questie van eens te herstarten dus.
Ik heb alle mogelijke oplossingen hierboven geprobeerd, nog suggesties?
Voorlopig kan je via iTunes de toegankelijk functies inschakelen (onderaan itunes) als de iPhone is ingeschakeld. Kies er voice over. Dan hoef je maar op het scherm links en rechts te vegen om te navigeren, dubbel tikken op het scherm is dan weer selecteren en als je helemaal naar onderen gaat naar 'ontgrendel iPhone door op de thuisknop te klikken' navigeert en dat vervolgens ook selecteerd. Kan je hem ook ontgrendelen.
Ik kan de toegankelijk functies nergens vinden op iTunes? Komt dit omdat mijn apparaat niet zichtbaar is op iTunes (doordat ik hem moet machtigen)?