Macbook Air start niet meer op en blijft op zwart
Goedenavond,
Mijn Macbook Air start niet meer op. Het scherm blijft op zwart staan. Ik heb verschillende kleine dingen al geprobeerd; aan/uit knop langere tijd indrukken, uitsluiten dat het door een defecte kabel komt door een andere te gebruiken. Zonder enig resultaat. De Air reageert nergens op. Wie helpt mij uit de brand?
Alex
Mijn Macbook Air start niet meer op. Het scherm blijft op zwart staan. Ik heb verschillende kleine dingen al geprobeerd; aan/uit knop langere tijd indrukken, uitsluiten dat het door een defecte kabel komt door een andere te gebruiken. Zonder enig resultaat. De Air reageert nergens op. Wie helpt mij uit de brand?
Alex
Log In of Registreer om te reageren.
Reacties
Als je de computer opent, je sluit er een externe harde schijf op aan, je zet de computer op. Hoor/Voel je de externe harde schijf draaien.
Na dat je op de powerknop hebt gedrukt, en je er zeker van bent dat ie op dat moment aan zou staan. Kan je eens op een rand van het scherm lichtjes drukken. Als dit wat oplicht, dan weten we dat er stroom door het scherm komt. Je kan altijd een extern beeldscherm eens aansluiten op de computer om toch beeld te hebben, ook het signiaal dat de computer aan staat zie je hierdoor.
Zo kunnen we al een paar zaken uitsluiten.
NIKS werkt..
En joor niks qua geluiden trouwens.