Macbook Air start niet meer op en blijft op zwart

Goedenavond,

Mijn Macbook Air start niet meer op. Het scherm blijft op zwart staan. Ik heb verschillende kleine dingen al geprobeerd; aan/uit knop langere tijd indrukken, uitsluiten dat het door een defecte kabel komt door een andere te gebruiken. Zonder enig resultaat. De Air reageert nergens op. Wie helpt mij uit de brand?

Alex

Reacties

  • QuintenQuinten    Moderator
    Als je de de MagSave adapter aansluit, krijg je dan het gekende lampje te zien op het koppelstuk? Heb je er recent een ongelukje mee gehad? Een stoot gegeven, water op gemorst, het scherm te ver overgedraaid of te zwaar toe geklapt. Is er aan het toestel externe schade van vroeger?

    Als je de computer opent, je sluit er een externe harde schijf op aan, je zet de computer op. Hoor/Voel je de externe harde schijf draaien.

    Na dat je op de powerknop hebt gedrukt, en je er zeker van bent dat ie op dat moment aan zou staan. Kan je eens op een rand van het scherm lichtjes drukken. Als dit wat oplicht, dan weten we dat er stroom door het scherm komt. Je kan altijd een extern beeldscherm eens aansluiten op de computer om toch beeld te hebben, ook het signiaal dat de computer aan staat zie je hierdoor.

    Zo kunnen we al een paar zaken uitsluiten.
  • Hier hetzelfde probleem. Mijn oplader licht is groen. Cmd alt pr al geprobeerd en welke ik allemaal las op de site qua tips (zodoende ook hier beland).
    NIKS werkt..
    En joor niks qua geluiden trouwens.
  • QuintenQuinten    Moderator
    May 2018 aangepast
    @Liza1994 en @AlexVeen Kunnen jullie een jullie situatie uitleggen, welke versie hebben jullie, ook welk besturingsysteem, was dit na een update? (gelieve dit op jouw discussie te plaatsen. Later kunnen deze twee discussies eventueel samengevoegd worden).
  • Zal 't in mijn discussie toevoegen.
Log In of Registreer om te reageren.