Iphone 5S valt steeds uit ondanks volle batterij
Ik heb sinds een week veel problemen met mijn Iphone 5S. Het besturings programma was ios 11.0 en nu valt de telefoon stteds uit. Gisteren heb ik iOS 11.3. geinstalleerd maar het probleem blijft.Ik heb het toestel opgeladen, de fabrieks instellingen weer terug gezet, ontladen en ontladen maar het probleem blijft. De batterij app geeft aan dat de conditie redelijk is maar toch geeft hij bij 80% lading steeds de geest. Is er een andere optie om dit probleem te verhelpen? BVD
Jos
Jos
Log In of Registreer om te reageren.
Reacties
Ik raad je ook aan om de iPhone te updaten via iTunes en niet via de iPhone zelf.
Ook de batterij calibered kan helpen. https://www.appletips.nl/de-batterij-van-je-iphone-of-ipad-kalibreren-voor-een-betere-batterijduur/
Sinds iOS 11.3 zit er een functie Batterij conditie (beta) in het toestel waardoor je de conditie kunt bekijken, maar dit is enkel beschikbaar voor iPhone 6 en nieuwer. Je kan altijd eens een Apple hersteldienst binnen wandelen, zij kunnen gratis je toestel direct laten controleren op de conditie van de batterij.
Jos