iPhone valt (om de minuut) terug naar het inlogscherm
Gisteravond (1-12-17) heeft mn iPhone een update uitgevoerd, terwijl hij vorige week al naar 11.1.2 was bijgewerkt.
Gedurende de nacht heeft hij om ongeveer de minuut opgelicht met het inlogscherm. Wanneer ik de iPhone ontgrendel valt hij na die tijd weer naar het inlogscherm en moet ik hem met de code of vingerafdruk ontgrendelen.
Heeft iemand iets vergelijkbaars? Of is dit een instelling, die ineens aanstaat??
Ik hoor graag van jullie,
Jaap
Gedurende de nacht heeft hij om ongeveer de minuut opgelicht met het inlogscherm. Wanneer ik de iPhone ontgrendel valt hij na die tijd weer naar het inlogscherm en moet ik hem met de code of vingerafdruk ontgrendelen.
Heeft iemand iets vergelijkbaars? Of is dit een instelling, die ineens aanstaat??
Ik hoor graag van jullie,
Jaap
Reacties
de battery loopt ook heel snel leeg
Het is heel irritant, hij gaf ondanks de stil-mode ook een heel kort trilletje. Dat heb ik bij instellingen - horen en voelen - systeem uit kunnen zetten.
ik hoop dat het de rest ook help
Update gedaan via Itunes.
maar nog steeds zelfde probleem.
telefoon doet dan helemaal niets meer opnieuw resetten en dan werkt hij weer een tijdje, maar naar een tijdje opeens weer een donker grijs scherm
iphone 5s met ios 11.2
hoop op een oplossing vast bedankt Frank
Ha ha top opheden werkt hij vandaag al de heledag perfect.
Gisteren avond voor de derde maal alles helemaal gewist en op nieuw aan itunes gehangen en nu dus top hopen dat het zo blijft.